Her Name in My Mouth
Her Name Is in My Mouth werpt een nieuwe blik op de Aba-vrouwenopstand in 1929, de eerste grote antikoloniale opstand in Nigeria, met behulp van belichaming, gebaren en archiefmateriaal. De film is opgebouwd rond archieffilms van de Britse propagandatak, afgezet tegen in gebaren uitgedrukte getuigenverklaringen van de vrouwen. (Onyeka Igwe)