Got Flowers Today
In deze film, gebaseerd op een gedicht van Paulette Kelly uit 1992, vertelt een vrouw over haar leven als slachtoffer van een gewelddadige echtgenoot die haar bloemen stuurt ten teken van zijn liefde. Dit ontroerende eerbetoon aan mishandelde vrouwen laat zien hoe moeilijk het is om een levensbedreigende relatie stop te zetten.