Glory to the Academy
Op uitnodiging van Żmijewski en Paweł Althamer vult een groep kunstenaars enkele ruimtes van de kunstacademie in Warschau. Alle werken nemen het menselijk lichaam, onmisbaar thema binnen elke kunstopleiding, als uitgangspunt. Verleden en toekomst komen samen wanneer Żmijewski's oude professor zich bij de groep voegt. Een hommage aan de kunstacademie.