Geen gezeik achteraf
Collage-achtig portret van de in 2017 overleden Ad Schouten, wiens muurschilderingen in de harten van Rotterdammers zijn vastgeankerd. Met de muziek waar Ad van hield, en om 17:00 uur een intermezzo van dichter Mark Boninsegna. De installatie toont naast werken van deze Rotterdamse kunstenaar pur sang de korte film Cover, waarin hij vertelt over zijn struggle met performance art. We zien hoe hij catalogusbeelden van die stroming op bijzondere wijze naar zijn hand zette. Ook te zien: Dick Rijneke's registratie van het kunstproject dat UNI.D, het collectief waar Schouten destijds deel van uitmaakte, realiseerde voor de Biennale Paris in 1971.