Freak the Fxxk Out
Heb je je ooit afgevraagd of er enge dingen onder je bed zitten, voorwerpen die op onverklaarbare wijze ’s nachts tot leven komen of mensengedaantes die vreemde dingen doen? Griezel mee met deze verzameling hilarische, enge animatieverhalen uit Nigeria!