Following Bauhaus
Wanneer Żmijewski in Liverpool wordt uitgenodigd om de 'sociale gelaagdheid van kunst' te onderzoeken, besluit de kunstenaar een tijdelijke kunstacademie op te richten. Op zoek naar een 'nieuwe visuele realiteit' brengt hij, samen met de lokale kunstgemeenschap, de idealen van Bauhaus 80 jaar na dato opnieuw in de praktijk.