Weer een prachtrol voor Annette Bening (20th Century Women, slotfilm IFFR 2017), die in deze stijlvolle film een 55-jarige Hollywooddiva speelt. Ooit stond de frivole Gloria Grahame tegenover sterren als Humphrey Bogart. Nu probeert ze haar stijl en charme vast te houden in het smoezelige Liverpool van eind jaren zeventig. Ze ontmoet er de jonge acteur Peter, innemend vertolkt door Jamie Bell (Billy Elliot), en de twee krijgen een vurige, maar gedoemde affaire.
Dit op ware gebeurtenissen gebaseerde verhaal plaatst de blik op vrouwen in een nieuw licht. Zelfs de meest vrijgevochten actrice, die zich destijds al verzette tegen de objectiverende blik van de oude studiobazen, vraagt uiteindelijk aan haar jonge minnaar "how do I look?". Met sprankelende rollen voor Vanessa Redgrave en Julie Waters, en een veelzeggend fragment waarin de echte Grahame haar Oscar in ontvangst neemt. Een krachtig en tragisch beeld van verafgode actrices door de jaren heen.