Elegy
Een studie van een kerkgebouw, even abstract als een CT-scan van een brein. De verkenning voert ons miljarden jaren terug naar de tijd waarin het marmer werd gevormd en bedolven. In de woorden van de dichter Coleridge: “Een treurdicht is een vorm van poëzie die de bespiegelende geest is aangeboren. Een treurdicht presenteert alles als verloren of afwezig of als iets toekomstigs."