Elastic Recurrence
Vanuit alle richtingen trekt de zwaartekracht aan de scherven van een brekend dinerbord. Na hun uiterste grenzen te hebben bereikt, helpen elastische snaren de scherven terug te gaan naar het beginpunt. De scherven vormen dan samen een uiteengevallen structuur, terwijl ze tegelijkertijd hun op zichzelf staande eigenschappen uitdrukken in beweging, positie en geluid.