Doom Room
Ervaar je eigen sterfelijkheid en wederopstanding in Mixed Reality op IFFR. Doom Room is een meeslepende performance die ons beeld over identiteit in twijfel trekt. Drie dagen exclusief te zien in WORM Slash Gallery. Je betreedt de ruimte met vijf andere mensen. Gegarandeerd een opwindende tocht naar lichamelijke zelfontdekking die je niet mag missen.