Death of the Sound Man
Van erotiek tot nationale trots: twee geluidsmannen laten hun fantasie de vrije loop om de juiste geluiden te vinden voor een filmproject. Maar zal hun stem ooit gehoord worden? Sorayos Prapapan keert terug naar Rotterdam met een speels, politiek eerbetoon aan het ongehoorde.