Dangerous on the Way
Een zinnenprikkelend portret van het traditionele oogsten van vogelnesten, een bijzonder gevaarlijk en adembenemend ritueel dat twee keer per jaar wordt uitgevoerd door het Orang Sungai-volk op een hoogte van ruim 120 meter, waarbij ze naar de top van de Simud Putih, 'de Witte Grot' van Gomantong, op Borneo klimmen. Dangerous on the Way richt zich vooral op de ekstasis die dit ritueel opwekt, de fysieke en mentale staat die in de Griekse filosofie wordt omschreven als ‘buiten zichzelf’ treden.