Cosmorama
Deze desoriënterende, kosmische terreinverkenning stelt onze verbeelding op de proef door middel van infraroodbeelden en radiotelescopische data die in geluid worden vertaald. De echte locaties, een NASA-testterrein in een lavawoestijn en een oerbos, geven ons een beeld van hoe de wereld er 50 miljoen jaar geleden uitzag.