Een jonge vrouw worstelt met het onverwachte gevolg van een dronken avond vol passie. Haar liefje voor één nacht laat haar in de steek en ze heeft moeite werk te vinden. Zal ze zichzelf kunnen vergeven als ze het leven beëindigt dat in haar buik groeit?