Als handhavingsambtenaar moet Qassem de illegale straathandel in Teheran bestrijden, maar hij gebruikt zijn positie vooral om verkopers geld af te troggelen. Nu zijn baas er lucht van heeft gekregen en zijn ontslag heeft aangekondigd, moet Qassem op zoek naar andere nering.