Armageddon 2
Het internet in Cuba is zeer traag. Volgens sommigen bestaat het zelfs niet eens. Dat fluistert de mysterieuze man met de groene capuchon tenminste in Armageddon 2. Hij vertrouwt liever op een zwartemarktsysteem met externe harde schijven om aan zijn Hollywoodfilms te komen.