Als je terugkomt woon ik aan het water
Een ambitieuze architect en zijn gepassioneerde opdrachtgeefster botsen tijdens het creatieve proces rond het ontwerpen van een perfecte gezinswoning. De film, geïnspireerd op een kort verhaal van Ramsey Nasr, is een nauwgezette ode aan een denkbeeldige ruimte die gebouwd is op tegenstrijdige belangen, onbeantwoorde verlangens en uiteengespatte dromen.