Almost Nothing: So Continues the Night
Ode aan het licht in de duisternis, ontwikkeld als onderdeel van een breder artistiek antwoord op de field recordings-klassieker Presque rien die componist Luc Ferrari in Dalmatië opnam. Het oog aan de ene zijde en de zon aan de andere, bestaande uit hetzelfde materiaal en daardoor innig met elkaar verbonden.