De vleesgeworden wanorde, deze dame aan het rad. Draaiend en zwengelend, tollend en slingerend aan de elementen van chaos. Het gevolg van willekeurige processen, zoals arbitraire beelden en besluitvorming, found footage geïnspireerd door sociale netwerken en beelden van camera’s die ronddraaien op cirkelvormige stellages op willekeurige locaties. (Winnipeg Film Group)