Adrift
De eerste satellietlancering in 1958 was het begin van de inmiddels miljoenen grote en kleine objecten die door de ruimte cirkelen – een zwevend ruimtevaartmuseum hoog boven de aarde. De ruimtevaartindustrie is bij het ontwerpen duidelijk niet geïnteresseerd in het opruimen van afval. Ze negeren liever de gevaren van al dat ruimteafval.