A Creak in Time
Geïnspireerd door de beroemde Eames-film Powers of Ten zoekt McInerney de grenzen van de waarneming op, van het kleinste atoom tot de verste uithoeken van het universum. Het tweeluik, onvergelijkbaar qua schaal, maar toch verbonden door de fractale geometrie van ons fysieke universum, is voorzien van een soundtrack door het musique concrète-duo Howlround.