Yourself and Yours
Hij houdt ontzettend veel van haar, maar als de schilder Youngsoo van een vriend hoort dat zijn geliefde Minjung de alcohol weer eens niet heeft kunnen weerstaan, begint hij aan hun relatie te twijfelen. Liegt Minjung, die hem beloofd had te zullen matigen, of zijn het zijn vrienden die de boel belazeren?
Hong Sangsoo, meester van de melancholie en het dronken romantische geklungel (al zijn films kunnen beschouwd worden als variaties op een thema), maakt met zijn nieuwe film een kleine buiging naar Luis Buñuel, en dan vooral diens Cet obscur objet du désir (1977). Minjung blijkt over ten minste één dubbelganger te beschikken. Speelt ze een spel? Heeft ze een tweelingzus? Duidelijk is dat ze op zoek blijft naar de ware liefde, terwijl Youngsoo zich verbaasd afvraagt waarom hij haar niet eerder zag zoals ze was. Een wrang-komisch relaas over blinde liefde en de man als wolf – of als kind.