Where Shapes Come From
Op deze beelden, gemaakt in het Smithsonian Museum of Natural History, zien we een wetenschapper zijn dagelijkse werk verrichten in het mineralenlab: het in brokken verdelen van grote meteorieten. Een mineraloog beschrijft hoe atomen samenkomen om materie te vormen. Uit de stenen komen prachtige vormen tevoorschijn, die aantonen hoe de wetenschap de natuur vertaalt op een atomaire schaal.