What Happens to the Mountain
Christin Turners film overpeinst wat er met je bewustzijn gebeurt vlak voor de dood. Doordrenkt met psychedelische kleuren vervagen onze waarnemingen op een lange reis naar het onbekende. Als we de Devils Tower naderen, horen we stemmen in de verte herinneringen ophalen aan hun uittredingen.