Welcome to David Wojnarowicz Week
Reinke stelt een nieuwe feestweek voor met als motto 'Meer woede minder afschuw: David Wojnarowicz-Week', en neemt ons mee op de zeven dagen dat het feest duurt. Plankton, Kafka, Bette Davis, woensdagmiddagbezoekjes bij vrienden, meer plankton, brandende dorpen, Hollis Frampton, Sammy Davis Jr. als wellustige machine die verdriet produceert, opera, opengereten buiken en poëzie.