Welcome Home Allen
Vier soldaten keren terug naar hun dorp dat ze niet meer herkennen en dat hen ook niet herkent. Na At the Formal (2011) en Men of the Earth (IFFR 2013) geeft Andrew Kavanagh zijn unieke kijk op ontheemding en isolement in dit laatste deel van zijn trilogie over rituelen, waarin hij verleden en heden laat botsen.