Voyage to Terengganu
Terengganu was de enige van de dertien Maleisische staten waar filmmaker/schrijver Amir Muhammad nog nooit was geweest. En dus besloot hij er, samen met zijn in de regio opgegroeide collega Badrul Hisham Ismail, een film te draaien. Als basis voor hun impressionistische, bij vlagen zelfs surrealistische documentaire diende het boek Voyage to Kelantan (1838) van Munshi Abdullah (1796-1854).