Untitled, 1925
De kern van de film draait om poëzie, herinneringen en identiteit als Madi Piller in de voetsporen van haar grootvader treedt in de Peruaanse hooglanden. Het uitgestrekte, stille landschap van de Andes vormt de achtergrond voor bespiegelingen over en inzichten in haar eigen gevoel van verbondenheid. (Vtape)