Een driehoeksverhouding. Twee mensen in een hotelkamer. Beiden kijken in de camera. Hij zit doodstil en weerstaat de blik van de camera. Zij is duidelijk geïrriteerd en wendt zich keer op keer af. De lange cuts geven de camera zijn eigen rol. Vanaf nu vormen ze een drietal. (sixpackfilm)