Transition
De Servische Jana neemt afscheid van haar bandleden, vrienden, ex-vriendin en haar familie. Er is verdriet maar ook vreugde vanwege de toekomst die er in het verschiet ligt nu ze gaat studeren in Michigan. Alleen haar zus kent de ware reden achter haar vertrek. In deze laatste twee dagen zegt ze haar huidige leven vaarwel.