Touch of Inga
Okuyama maakte een negatiefkopie van de originele negatieven. In tegenstelling tot de gebruikelijke bedoelingen van film, laat deze negatieve projectie ons met andere ogen kijken naar de processen achter het filmmaken. (Image Forum)