Time in Square
Vier plantenpotten vormen de hoeken waar Imai Norio een videotape omheen wikkelt om een vierkant te maken en zodoende contrasterende belichamingen van tijd naast elkaar te plaatsen. Tegelijk wordt deze handeling live op een monitor teruggespeeld, wat de ervaring van tijd als beeld nog gelaagder maakt.