Three Wavelengths
In een klein dorpje op het Finse platteland staat een immense zendmast die door de wind resoneert op drie verschillende frequenties. Keskiivari onderzoekt in deze experimentele documentaire de notie van schaal, afstand en perceptie in een dialoog tussen twee verschillende perspectieven en twee verschillende periodes.