The World
The Man Who Fell to Earth - teruggesnoeid en omgekeerd. Dieren, meubels en lege voertuigen zijn aan hun lot overgelaten in verlaten landschappen. Taanila heeft Nicholas Roegs klassieker uit 1976 radicaal teruggebracht tot een uiterst origineel eerbetoon aan Bowie – zonder Bowie.