Voor velen van ons gaven de gekleurde balken van het testbeeld vroeger aan dat de tv-avond afgelopen was. Toen Su Hui-yu kind was prikkelde dit zijn fantasie. Terwijl de tv pauze nam, stelde hij zich voor wat er in het holst van de nacht met de tv-personages gebeurde.