The Seaweed in Your Hair
Een poëtische ode aan het Athene en zijn bewoners van vlak na het referendum. Intieme dagboeknotities, een popliedje en poëzie voorgedragen door inwoners van de uitgeholde stad ballen de hoop, melancholie en het geluk samen. The Seaweed in Your Hair bewijst dat er schoonheid te vinden is in tijden van crisis.