The Invader and the Origin of the World
Nicolas Provost werd bij deze film geïnspireerd door het schilderij L'origine du monde van de Franse realist Gustave Courbet. We zien een naakte vrouw op een strand in Zuid-Europa, terwijl een sterke, charismatische Afrikaanse man aanspoelt.