The Hollow Coin
Deze heerlijk geestige film van kunstenaar Frank Heath, die zich beweegt tussen een spionagethriller en een neptelefoontje, gaat over een man in een telefooncel die wanhopig op zoek gaat naar zijn geheugenkaartje dat verstopt zit in een holle munt. Verwijzend naar een incident met een Sovjetspion komen geheimhouding en de publieke ruimte samen in deze hilarische komedie.