The Edges of Dagenham
Een man is gestrand in de Londense wijk Dagenham. Hij lijkt zich niet te kunnen verplaatsen, omdat hij wordt tegengehouden door het verkeer of een kapotte fiets. Hij vindt een weggegooide glazen mat en een decoratieve zwaan. Hun aanwezigheid blijft onverklaard, maar suggereert een stille waarschuwing. (Circuit)