The Donkey
Een zomeravond in de Provence. De jonge Malo ontmoet een oude man met een onweerstaanbare charme als hij van het uitzicht geniet op een heuvel. Een uitnodiging volgt. Hsieh speelt een subtiel spel met verschillende genres en verwachtingen, creëert een treffende ambiguïteit en brengt een diep gevoel voor atmosfeer over.