The Colour of His Hair
Drama en documentaire, acteren en activisme komen samen in een impressionistische meditatie over het verboden queer leven en de strijd voor homorechten in de jaren zestig in Groot-Brittannië. De basis vormt het nooit verfilmde script over twee jonge mannen die het slachtoffer worden van chantage omdat zij homoseksueel zijn.