The Captured Light of an Instant
'Ik maak landschappen van wat ik voel, vakantie van mijn gewaarwordingen', schrijft Fernando Pessoa in Het boek der rusteloosheid. Filmmaker Lichun Tseng omarmt deze gedachte in The Captured Light of an Instant. Op 35mm-film vangt ze vele momenten, en vormt deze tot een gelaagde beleving waarin tijd en plaats samenvallen. Rusteloosheid wordt concentratie.