Geef met de Surprise Film de regie uit handen en tast in het duister totdat de film begint. Écht spannend is het niet, want op de keuze van IFFR kun je blind vertrouwen. Laat je door het festival meevoeren en verrassen, op vrijdag 3 februari om 19:00 uur!