Step-direction
Deze modulaire installatie stelt zowel de ruimte als de bewegingen van de bezoeker op de proef met zijn complexe vorm en effecten. Samengesteld uit digitaal ontworpen en gemaakte onderdelen en met behulp van elektronische regelaars vult een plastisch expansie/contractiesysteem de hoofdruimte, die daardoor voortdurend gewijzigd en onderbroken wordt om zo het verrassingseffect na te bootsen van digitale beelden, maar dan analoog. Met dank aan iMAL, Brussel.