Rhizomatic Directed Simulation
Terwijl een enorme super8-weelde losbarst, wordt de film met de hand bewerkt, scheurt de emulsie om zijn zilveren geheimen te onthullen, en probeert het silhouet van een cameraman de ervaring vast te leggen, al wordt ook hij onderworpen aan dezelfde chemische desintegratie. (Mike Hoolboom)