Reply; Repeat Repeated; Delete; Favorite Favorited
Voorbeeld van een internetlandschap waarin kenmerkende beelden van seks en geweld over het scherm flitsen. Junkmails en banners die zich over de hele breedte van websites uitstrekken, zijn de met billboards bezaaide bermen van het internet. De irritatie wordt vaardig verbeeld in deze animatiefilm. (Image Forum)