Only the Beloved Keeps Our Secrets
Online verzamelde beelden van rituelen en dansen overlappen om elkaar te versluieren in Basel Abbas' en Ruanne Abou-Rahmes video over het uitwissen van beelden. Met bewakingsbeelden van een Palestijnse jongen van veertien die is doodgeschoten door Israëlische soldaten als uitgangspunt, overpeinst de film de circulatie en de waarde van beelddocumenten.