One Minute
Gaza, zomer 2014. Salma zoekt in haar woning met haar dochter dekking voor de bommen en het mortiervuur in de zwaar getroffen wijk Shuja’iyya. Haar mobiel is haar verbindingslijn met de wereld, maar kondigt ook het naderende noodlot aan.