Nue Quan
Gebaseerd op een waargebeurd incident dat plaatsvond in Taipei. De etherische video vormt een stil requiem voor een man die overleed als gevolg van erotische verstikking tijdens een onenightstand, een gebeurtenis die plaatsvond toen LGBT-gerelateerde kwesties in Taiwan nog niet zo zichtbaar waren als nu.