Mutter und Sohn
Deze absurdistische parabel, gemaakt in opdracht tijdens het Amsterdam Film Festival, over de dwepende moeder van een wrede beul werd gemaakt zonder toestemming van de Tsjechoslowaakse autoriteiten. In dit dialoogloze toneelstuk, dat kerstmuziek als soundtrack gebruikt, zijn de thema’s niets minder dan liefde en de mensheid.